Implanty zębów – Czy warto?

Implanty zębowe ADP Clinic Lublin

Implanty zębów – czy warto?

Implanty zębów to specjalnie skonstruowane śruby z tytanu umieszczane w kości szczęk Pacjenta, jako trwałe podparcie dla nowych zębów czy też nowej protezy. Zapobiegają zanikowi kości i przesuwaniu się zdrowych zębów, a także bólom stawów po utracie zęba. Jednak wszczepianie implantów zębów wciąż budzi obawy pacjentów.

Chorzy mają wątpliwości, czy implanty zębów zostaną przyjęte przez organizm, boją się uszkodzenia zdrowych zębów, pytają o trwałość implantów i możliwe skutki uboczne. Problemem bywa też cena. Odpowiedź na te pytania jednak zazwyczaj uspokaja pacjentów i sprawia, że decydują się na wykonanie implantów.

Zalety implantów zębów (stomatologicznych)

Wśród nich możemy wyróżnić:

• przywrócenie pełnych funkcji żucia i rozdrabniania pokarmu;
  • swoboda mówienia;
  • piękny uśmiech;
  • stabilność protezy wspartej na implantach;
  • trwałość i niezawodność uzupełnień;
  • służą pacjentom przez wiele lat;
  • dzięki implantom nie musimy uszkadzać zębów własnych;
  • są wykonane z tytanu – materiału biozgodnego, który nie wywołuje alergii,
  • zapobieganie utracie kości;
  • zapobieganie nadmiernemu obciążeniu pozostałych zębów, ich ścieraniu i przemieszczaniu, odsłanianiu okolić przyszyjkowych;
  • dzięki implantom twarz nie przybierze „starczego wyglądu” po usunięciu zębów (zapadnięta szczęka i żuchwa, cienkie usta, wydłużony nos, zmarszczki w okolicy nosa i ust);
  • zapobieganie bólom stawów spowodowanym utratą zębów.

Implanty zębów – czy warto uzupełniać swoją jamę ustną?

Implantacja ma swoje wady, ale tych jest zdecydowanie mniej. Zalicza się do nich przede wszystkim: wysoka cena, która jednak może okazać się oszczędnością w dłuższej perspektywie czasu. Ryzyko odrzucenia implantu przez organizm istnieje, ale jest niewielkie. Możemy je zminimalizować przez właściwą diagnostykę i odpowiednie wykonanie zabiegu. Chirurgia stomatologiczna to jedna z naszych specjalności, dlatego możesz nam zaufać.

W ADP Clinic w przypadku pojedynczych ubytków stosujemy implanty zębów, na których cementujemy koronę protetyczną. Korona na implancie jest bardzo estetyczna, a funkcjonalnie nie różni się od własnego zęba. Przy brakach częściowych stosujemy korony wykonane na implantach – pojedyncze lub mosty. Przy bezzębiu proponujemy uzupełnienia stałe lub ruchome. Wykonanie odbudowy protetycznej niewyjmowanej wymaga minimum 6 implantów zębów.

Decyzję o wyborze implantów zębowych pomagają podjąć nasi specjaliści.

Implanty Lublin – tylko z ADP Clinic!

0 comments on “Implanty zębów – Czy warto?

Comments are closed.